مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-04سياسي

در دیدار وزیر کبودراهنگی با اهالی رسانه همدان چه گذشت؟


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته و در دومین سفر خود به زادگاهش، علاوه بر بازدید از پروژه های مهم فرهنگی همدان مانند موزه هنرهای معاصر، تالار بزرگ شهر همدان و پردیس سینمایی، - موزه چاپ و نشر استان را نیز افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در سفر یک روزه خود به همدان دیداری نیز با سرپرستان و مدیران مسئول رسانه های همدان داشت و در جلسه ای که در مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینا برگزار باشد پای صحبت های نمایندگان رسانه استان نشست.

در این نشست ابتدا علی اکبر یاری، به نمایندگی از سرپرستان روزنامه های سراسری همدان به ارائه مشکلات این گروه از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی پرداخت و مواردی را مطرح کرد.

یاری در ابتدای صحبت های خود ضمن اینکه حال و روز رسانه ها را خوب ندانست دلیل حال ناخوش مطبوعات را اینگونه عنوان کرد که طی سال های گذشته معاونت های مطبوعاتی به جای رفتار اصولی و منطقی با مطبوعات فقط به فکر آمارسازی و نمایش جعلی گل و بلبلی رسانه ها بودند و هیچ نظارت جدی بر این روند نداشتند.

این پیشکسوت عرصه مطبوعات استان همدان در ادامه خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: اگر پس از گذشت 12 دولت و چندین وزیر حوزه فرهنگ شما نیز نتوانید این بازار مکاره را سر و سامان دهید بدانید که آیندگان درباره ما قضاوتی تلخ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار وزیر کبودراهنگی با اهالی رسانه همدان چه گذشت؟

در دیدار وزیر کبودراهنگی با اهالی رسانه همدان چه گذشت؟