مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-04سياسي

پیگیری امام جمعه بردسکن برای ساخت بیمارستان جدید در این منطقه


امام جمعه بردسکن با اشاره به مشکل بهداشت و درمان این منطقه، از پیگیری و جدیت نهاد امامت جمعه برای ساخت بیمارستان جدید در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی درباره وضعیت بهداشت و درمان تنها بیمارستان شهرستان بردسکن به خبرنگار فارس گفت: بیمارستان حضرت ولی عصر (ع) حدود 25 سال پیش ساخته شده است که مشکلات فراوانی داشت، با توجه به وجود این نواقص و مشکلات، مجمع سلامت را در سال 1391 تشکیل دادیم که با اهتمام خیرین، پزشکان و مسئولان بهداشت و درمان آن زمان انجام شد.

وی به سه هدف راه اندازی مجمع سلامت شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: کمک به بیماران نیازمند ، خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان و توسعه فیزیکی و ساختمان های مورد نیاز بیمارستان بوده ، سه هدف ایجاد این مجمع بود.

امام جمعه شهرستان بردسکن افزود: با هماهنگی های انجام شده با خیرین، مشکل بیمارانی که به دلیل مسائل مادی و مالی از مداوا ناامید بودند مرتفع شد و حتی برای طی مراحل درمان، مکانی برای همراهانشان در شهرهای بزرگ همچون انجام شد که از جمله این اقدامات می توان به ساخت بخش اطفال، بخش دیالیز، بخش CCU و ساختمان ICU در داخل بیمارستان و در ساختمان های مجزا اشاره کرد که در حال حاضر مورد بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری امام جمعه بردسکن برای ساخت بیمارستان جدید در این منطقه

پیگیری امام جمعه بردسکن برای ساخت بیمارستان جدید در این منطقه