مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-04پزشكي

تایید داروی آنتی بادی «سوتروویماب» در انگلیس/ کاهش 80 درصدی خطر مرگ و بستری شدن


آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی انگلیس ، یک درمان کووید 19 که توسط شرکت داروسازی گلاس-اسمیت کلین توسعه داده شده را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی انگلیس سوترویماب، یک درمان کووید 19 را که توسط  شرکت داروسازی انگلیسی GlaxoSmithKline و Vir Biotechnology توسعه داده شده، تأیید کرده است.

این دارو خطر مرگ و بستری شدن در بیمارستان را تقریباً 80 درصد کاهش می دهد، اما ممکن است در برابر سویه امیکرون ضعیف تر باشد.

بنابر اعلام این شرکت داروسازی، مطالعات بیشتری برای تعیین کارکرد این دارو در برابر سویه امیکرون لازم است.

Xevudy (سوتروویماب) پس از اینکه مشخص شد در کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ در بیماران مبتلا به عفونت خفیف تا متوسط ​​COVID-19 که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند، ایمن و مؤثر است تأیید شد.

این دارو به بیمارانی داده می شود که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند، از جمله افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه ای دارند.

آژانس تنظیم مقررات دارویی و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA) نیز توصیه می کند، یک دز از این داروی آنتی بادی در مدت پنج روز پس از مثبت شدن آزمایش کووید به بیماران داده شود؛ این آنتی بادی برای چسبیدن به پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید داروی آنتی بادی «سوتروویماب» در انگلیس/ کاهش 80 درصدی خطر مرگ و بستری شدن

تایید داروی آنتی بادی «سوتروویماب» در انگلیس/ کاهش 80 درصدی خطر مرگ و بستری شدن