مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-04سياسي

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی/ طبس قرمز شد


غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در 24 ساعت منتهی به روز جمعه در مجموع از 784 آزمایش تشخیص کرونا که از طریق تست ملوکولی و سریع در استان انجام گرفته متأسفانه تست 110 نفر مثبت بوده و جزو مبتلایان به این بیماری بوده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان براساس آزمایشات انجام شده در طی این مدت 34 مورد در بیرجند، 24 مورد در طبس، 14 مورد در نهبندان، 12 مورد در فردوس، هشت مورد در قاین، دو مورد در خوسف و در هر کدام از شهرستان های زیرکوه، بشرویه درمیان و سربیشه چهار مورد از مبتلایان به این بیماری شناسایی شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون 202 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد 71 نفر بیماران کرونا مثبت بوده و 23 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

شریف زاده با اشاره به اینکه متأسفانه حال چهار بیمار در استان نامساعد است، افزود: خوشبختانه در 24 ساعت منتهی به روز جمعه مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در سطح استان گزارش نشده و مجموع تعداد فوتی های بر اثر این بیماری در استان یک هزار و 236 نفر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی/ طبس قرمز شد

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی/ طبس قرمز شد