مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-04سياسي

وضعیت مالی بسیاری از شرکت های دولتی هنوز مشخص نشده است


جلسات مجامع شرکت های دولتی برای تعیین وضعیت مالی این شرکت ها با وجود تقدیم لایحه بودجه شرکت های دولتی به مجلس هنوز برگزار نشده و وضعیت مالی آنها هنوز مشخص نیست.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق اصلاحیه صورت گرفته در قانون آیین نامه داخلی مجلس در سه سال قبل لایحه بودجه شرکت های دولتی جدا از لایحه بودجه عمومی کشور به مجلس ارائه می شود.

وی افزود: امسال طبق قانون لایحه بودجه شرکت های دولتی در 15 آبان ماه به مجلس ارائه شده اما مسئله ای که وجود دارد این است که جلسات مجامع تعداد قابل توجهی از شرکت های دولتی برای تعیین وضعیت مالی این شرکت ها که آیا سودده هستند یا زیان ده برگزار نشده و صورت جلسه آن ارائه نشده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما این موضوع را در بررسی لایحه بودجه شرکت ـ های دولتی برای سال آینده لحاظ خواهیم کرد و مجلس این عدم ارائهصورتجلسه وضعیت مالی را در مصوبه خود مدنظر قرار خواهد داد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه ریاست مجامع اکثر شرکت های دولتی با وزرا است، خاطرنشان کرد: جلسه مجامع شرکت های دولتی باید هر ساله پیش از ارائه بودجه به مجلس برگزار و وضعیت مالی آنها که آیا سودده هستند یا زیان ده مشخص و صورتجلسه آن ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مالی بسیاری از شرکت های دولتی هنوز مشخص نشده است

وضعیت مالی بسیاری از شرکت های دولتی هنوز مشخص نشده است