مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-04سياسي

ارتقا توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از الحاق چندین دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین با هدف ارتقای نرم عملیاتی، تسهیل در امر تخلیه و بارگیری و کاهش مدت زمان انتظار در این بندر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی صبح امروز با اشاره به استقرار پورت جدید اپراتوری در بندر شهید باهنر جهت ارتقاء توان لجستیکی و کاهش زمان عملیات تخلیه و بارگیری  اظهارداشت: 6 دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین  سایر تجهیزات مورد نیاز به چرخه عملیاتی این بندر بزرگ صادراتی اضافه تا ناوگان خدماتی در با توان مضاعفی تری نسبت به گذشته ارائه خدمت نماید.

وی این تجهیزات را شامل سه دستگاه جرثقیل سنگین 100 تا 125 تنی سه دستگاه جرثقیل نیمه سنگین50 تا 90 تنی علام کرد و گفت: در آینده نزدیک لیفتراک و سایر تجهیزات خدماتی نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه 300 میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات توسط بخش خصوصی هزینه شده است خاطر نشان کرد : با بهره برداری از این تجهیزات بشکل مستقیم برای 20 نفر و بشکل غیر مستقیم برای 70 نفر اشتغال فراهم می شود.

به گفته محمد حسینی تختی رعایت الزامات ایمنی، تقویت خدمات حمل و نقل لجستیکی و کاهش مدت زمان انتظار سه مؤلفه مورد تاکید است که رضایت ارباب رجوع و ذینفعان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید

ارتقا توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید