مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-04اقتصادي

جزییات انتزاع «بازرسی و تنظیم بازار» از صمت و الحاق به جهادکشاورزی در هرمزگان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صمت در صبح امروز به جهاد کشاورزی منتقل شدند؛ این نیروها، تجربه سال ها نظارت بر بازار به ویژه در حوزه کالاهای اساسی را با خود به همراه دارند و می توانند کمک مناسبی برای اهداف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی صبح امروز اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری مسؤلیت نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فراهم شده و با اتصال سامانه های مرتبط با جهادکشاورزی به سامانه های مذکور، امکان رصد کالاهای تولیدی و توزیعی این حوزه نیز به شکل مناسبی مهیا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: نظارت مطلوب در سطح عرضه، مستلزم تامین مناسب اقلام کالایی مورد نیاز است و حتماً با اجرای مناسب ظرفیت های قانون انتزاع، شرایط برای رصد دقیق نیاز استان به کالاهای اساسی در حوزه کشاورزی بیش از پیش فراهم می شود.

قاسمی با اشاره به انتقال بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صمت در صبح امروز به جهاد کشاورزی گفت: این نیروها، تجربه سال ها نظارت بر بازار به ویژه در حوزه کالاهای اساسی را با خود به همراه دارند و می توانند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتزاع «بازرسی و تنظیم بازار» از صمت و الحاق به جهادکشاورزی در هرمزگان

جزییات انتزاع «بازرسی و تنظیم بازار» از صمت و الحاق به جهادکشاورزی در هرمزگان