مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-04پزشكي

92 درصد از مردم گیلان واکسن کرونا زده اند


سخنگوی علوم پزشکی گیلان از تزریق دوز اول کرونا به بیش از 92 درصد جمعیت بالای 12 سال این استان خبر داد.

- سخنگوی علوم پزشکی گیلان، وی با بیان اینکه بیش از 92 درصد جمعیت بالای 12 سال در گیلان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: 81 درصد این جمعیت نیز هر دو دوز واکسن کرونا را زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، به روند ثابت بستری های کرونایی در گیلان اشاره و اظهار کرد: با بستری شدن 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گیلان به 232 نفر رسیده و حال 56 نفر وخیم است.

وی با بیان اینکه بیش از 92 درصد جمعیت بالای 12 سال در گیلان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: 81 درصد این جمعیت نیز هر دو دوز واکسن کرونا را زدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از آمادگی کلیه مراکز واکسیناسیون استان جهت تزریق دوز سوم واکسن کرونا خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 53 هزار و 553 نفر از جمعیت بالای 60 سال در گیلان، نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مهرابیان، با تاکید بر لزوم گذشتن چهار ماه از تزریق دوز دوم واکسن جهت دریافت نوبت سوم، اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون، پرهیز از عادی انگاری و رعایت دقیق پروتکل های بهدلشتی سدی در برابر بیماری کروناست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد از مردم گیلان واکسن کرونا زده اند

92 درصد از مردم گیلان واکسن کرونا زده اند