مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-04اقتصادي

جوانان روستایی نقطه امیدی در روستاها ببینند، مهاجرت معکوس می کنند


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به مهاجرت اکثر جوانان روستایی این استان به شهرها به دلیل کم آبی و نبود شغل در روستاها طی سالهای اخیر، - ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به مهاجرت اکثر جوانان روستایی این استان به شهرها به دلیل کم آبی و نبود شغل در روستاها طی سالهای اخیر، تاکید کرد: قطعاً اگر جوانان روستایی نقطه امیدی در روستاها ببینند، مهاجرت معکوس از شهر به روستا دارند.

محمدرضا فلاحتی در نشست با مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: خوشبختانه صندوق کارآفرینی امید و مدیریت آن دغدغه ی جدی برای ایجاد اشتغال در روستاها دارند که این موضوع جای تقدیر دارد و این اداره کل در چارچوب اختیارات خود با طرح های خوب صندوقریال همراهی لازم را به عمل می آورد.

وی ضمن بیان برخی از مشکلات شهرنشینی برای روستاییان مهاجرت کرده، گفت: در سالهای اخیر به دلیل کم آبی در روستاها و نبود شغل، اکثر جوانان روستایی به سمت شهرها مهاجرت کردند و برخی از آنان در گذران زندگی شهری، دچار مشکلات شده اند.

فلاحتی ادامه داد: قطعاً اگر جوانان روستایی نقطه امیدی در روستاها ببینند، مهاجرت معکوس از شهر به روستا دارند و در این راستا طرح های خوبی از سوی صندوق کارآفرینی امید ارائه شده که باید تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان روستایی نقطه امیدی در روستاها ببینند، مهاجرت معکوس می کنند

جوانان روستایی نقطه امیدی در روستاها ببینند، مهاجرت معکوس می کنند