مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-04اقتصادي

جریمه واکسینه نشده ها و کرونایی ها از نیمه آذرماه


رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی گفت: در سیستم کنترل هوشمند کرونا که از نیمه آذر ماه (پس فردا) اجرایی خواهد شد، - رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی گفت: در سیستم کنترل هوشمند کرونا که از نیمه آذر ماه (پس فردا) اجرایی خواهد شد، محدودیت و جریمه برای افرادی که واکسینه نشدند در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود اما افراد مبتلا حتی اجازه سفرهای درون شهری با خودروهای شخصی خودشان را هم ندارند.

رضا نفیسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر سویه جدید کرونا در کشور شیوع پیدا کره و گسترش پیدا کند، مسلما محدودیت های کرونایی درباره سفرهای داخلی تغییر خواهد کرد و سختگیرانه تر می شود.

اساسا سیستم هوشمند کنترل کرونا بر همین مبنا عمل می کند.

وی افزود: در سیستم جدید کنترل هوشمند کرونا که قرار است از پس فردا (دوشنبه 15 آذر ماه) اجرایی شود، افرادی که واکسن نزده باشند به محض ورود به شهرها و استان های نارنجی و قرمز جریمه خواهند شد و بر این اساس جریمه ها اعمال می شود.

پروتکل های بهداشتی که پیش از این برای شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرایی می شد تغییری نکرده اما هوشمند شده و برای افراد واکسینه نشده و مبتلا اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه واکسینه نشده ها و کرونایی ها از نیمه آذرماه

جریمه واکسینه نشده ها و کرونایی ها از نیمه آذرماه