مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04اقتصادي

86 هزار مترمربع از اراضی شهرک و نواحی صنعتی خراسان شمالی خلع ید شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان 86 هزار مترمربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان 86 هزار مترمربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شده است.

سیاوش وحدت در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قراردادهایی که در سال های گذشته منعقد شد اما به هر دلیل به سرانجام نرسیده و ساخت و سازی در آن ها صورت نگرفته، موجب راکد ماندن زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی شده است که خلع ید می شود.

وی افزود: امسال به میزان 86 هزار متر مربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی در قالب 9 قرارداد خلع ید شده و زمین بازپس گرفته شده به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد.

وحدت تصریح کرد: اراضی خلع ید شده ابتدا در هیات داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و متقاضی زمین مورد بررسی قرار گرفته و سپس به متقاضی اعطای مهلت می شود، چنانچه طرف قرارداد در بازه زمانی اعطا شده به بهره برداری نرساند، پرونده به مراجع قضایی ارجاع و در نهایت خلع ید می شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرک ها زمین برای واگذاری وجود ندارد، عنوان کرد: زمین های راکد در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 هزار مترمربع از اراضی شهرک و نواحی صنعتی خراسان شمالی خلع ید شد

86 هزار مترمربع از اراضی شهرک و نواحی صنعتی خراسان شمالی خلع ید شد