مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-04سياسي

مهدوی زادگان درگذشت آیت الله رضی شیرازی را تسلیت گفت


سرپرست سازمان سمت در پیامی درگذشت آیت الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت.

- ، داود مهدوی زادگان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) با صدور پیامی، درگذشت آیت الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام به شرح زیر است: انّا الله و انّا الیه راجعون درگذشت عالم ربانی و حکیم متأله آیت الله سید رضی شیرازی رحمت الله علیه را به پیشگاه امام زمان عج و نایب آن حضرت و بویژه مردم شریف تهران و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید، مجاهدت علمی و اجتماعی ایشان در حفظ و استمرار مکتب فقهی و فلسفی تهران و نیز ارایه الگوی روحانیت مردمی و انقلابی مثال زدنی است.

آیت الله سید رضی (ره) که از نسل مرجعیت دینی و مبارزه با استعمار انگلیس، مرحوم میرزای بزرگ شیرازی است و توفیق شاگردی عالمان بزرگی را پیدا کرده بود، توانست در هر دو عرصه دانشی حوزه و دانشگاه شاگردان معتقد و متعهدی را تربیت نماید.

از خداوند سبحان برای آن مرحوم علوّ درجات و نیز تداوم سلوک علمی و معنوی ایشان در میان دانشوران حوزه و دانشگاه را خواستارم.

داود مهدوی زادگان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) آیت الله سید رضی شیرازی، از علما و اساتید مبرز حوزه علمیه تهران، روز دهم آذر 1400 درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی زادگان درگذشت آیت الله رضی شیرازی را تسلیت گفت

مهدوی زادگان درگذشت آیت الله رضی شیرازی را تسلیت گفت