مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-04سياسي

حذف کامل دفترچه بیمه سلامت از اول دی ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی، گفت: ابتدا لازم بود بانک اطلاعات بیمه شدگان خود را در سامانه های خود کارسازی کرده و سپس بانک اطلاعات شرکای کاری و قوانین بیمه ای را در سامانه هایمان می آوردیم و نهایتا ایجاد پایگاه های برخط و حذف دفترچه .

- معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت با اشاره به پیشرفت 80 درصدی حذف نسخ کاغذی، گفت: قانون مجلس شورای اسلامی مقرر کرده است که از ابتدای دی ماه سازمان های بیمه گر اجازه ندارند غیر از نسخ الکترونیک مبالغی به مراکز ارائه دهده خدمت پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی، گفت: ابتدا لازم بود بانک اطلاعات بیمه شدگان خود را در سامانه های خود کارسازی کرده و سپس بانک اطلاعات شرکای کاری و قوانین بیمه ای را در سامانه هایمان می آوردیم و نهایتا ایجاد پایگاه های برخط و حذف دفترچه های کاغذی و آغاز نسخه نویسی الکترونیک که از سال 1398 آغاز شده بود در دستور کار بود.

وی افزود: اکنون با پیشرفت میانگین 80 درصدی در نسخ تولید شده مربوط به بیمه سلامت در شرایط نسبتا خوبی قرار داریم و امیدواریم بتوانیم قانون مجلس را در موعد مقرر به سرانجام مطلوب برسانیم.

او تاکید کرد: قانون مجلس شورای اسلامی مقرر کرده است که از ابتدای دی ماه سازمان های بیمه گر اجازه ندارند غیر از نسخ الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کامل دفترچه بیمه سلامت از اول دی ماه

حذف کامل دفترچه بیمه سلامت از اول دی ماه