مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-04سياسي

برخی که در دوران دفاع مقدس دستی بر آتش نداشتند امروز ادعایشان زیاد است


معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه بازدید از ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: بچه هایی که با عشق امام حسین علیه السلام به جبهه می رفتند توانستند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند اما برخی ها که از دور حتی دستی بر آتش نداشتند ادعایشان زیاد است و شبهات را مطرح می کنند.

- ایسنا/کرمان معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه بازدید از ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: بچه هایی که با عشق امام حسین علیه السلام به جبهه می رفتند توانستند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند اما برخی ها که از دور حتی دستی بر آتش نداشتند ادعایشان زیاد است و شبهات را مطرح می کنند.

سید محمد حسینی صبح امروز سیزدهم آذرماه در حاشیه بازدید از ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: در امر بازسازی عتبات عالیات ابتکار و خلاقیت های خوبی انجام شده است و همه علاقمندان به امام حسین (ع) مشارکت کرده اند و برخی ها زندگی شان را وقف این کار کرده اند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر که بحث اربعین حسینی رونق پیدا کرده بیش از گذشته و چشم جهانیان به کربلا و نجف دوخته شده است، بنابراین اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که ایرانیان هنر خود را در بازسازی عتبات عالیات به نمایش گذاشته اند و در ادامه درباره شبهاتی که در فضای مجازی درباره بازسازی عتبات عالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی که در دوران دفاع مقدس دستی بر آتش نداشتند امروز ادعایشان زیاد است

برخی که در دوران دفاع مقدس دستی بر آتش نداشتند امروز ادعایشان زیاد است