مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-04سياسي

معافیت های مالیاتی یکی از اساسی ترین مشکلات نظام اقتصادی کشور است


علیرضا نقیبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: تشکل های دانشجویی، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان گفت: اگر مالیات از اصناف و عایدی بر سرمایه به درستی دریافت شود، هم سرمایه به سمت تولید می رود و هم کسری بودجه دولت جبران می شود.

علیرضا نقیبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: تشکل های دانشجویی، به ویژه بسیج دانشجویی همواره خود را متعهد به آرمان های جنبش اصیل دانشجویی و ادامه دهنده راه شهدا می داند.

نقیبی گفت: دانشجو برای عدالت طلبی، آزادی خواهی، مبارزه با فساد و اعتقاد راسخ به حقوق مردم، محرومان و مستضفعان مطالبه گری می کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان ادامه داد: حالا که بر همگان مشخص شد امید بستن به غرب و آمریکای تروریست تحت پوشش برجام نتیجه ای ندارد، کارگزاران نظام می بایست خسارت های گذشته را با توجه به عقلانیت و ظرفیت های داخلی جبران کنند.

در همین راستا هرگونه تأخیر و اهمال در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خصوصاً مواردی که در رابطه با معیشت عمومی جامعه و برخورد با فراریان مالیاتی می باشد پذیرفتنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های مالیاتی یکی از اساسی ترین مشکلات نظام اقتصادی کشور است

معافیت های مالیاتی یکی از اساسی ترین مشکلات نظام اقتصادی کشور است