مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-04سياسي

احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی


معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد: احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی ایسنا/اردبیل معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

مجتبی ابراهیمی 13 آذر در بازدید از دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: این خوابگاه ها با معماری ایرانی اسلامی و با استفاده از بهترین و به روزترین استانداردهای فنی احداث می شود.

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت محور بنیاد ادامه داد: بنیاد 15 خرداد پروژه های خوابگاه سازی را در قالب طرح خورشید شروع کرده است و عمده فعالیت های آن در مناطق محروم است.

ابراهیمی با اشاره به تأمین زمین موردنیاز توسط دانشگاه ابراز امیدواری کرد: در صورت شروع به موقع عملیات اجرایی، شاهد افتتاح خوابگاه ها در 16 آذر 1401 باشیم.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاریخچه تأسیس و فعالیت دانشگاه گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در حال حاضر با بیش از 11 هزار و 500 دانشجو در 281 رشته در حوزه های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی و علوم پایه و حدود 400 عضو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی

احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی 14 واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی