مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-04سياسي

انتقال حساب های بانکی صنایع بزرگ هرمزگان به بانک های استان


حساب های بانکی صنایع بزرگ فعال در هرمزگان باید به بانک های استان منتقل شود.

- ، مهدی دوستی در نشست شورای اداری شهرستان رودان، عنوان کرد: مردم شریف شهرستان رودان با تقدیم شهدای بسیار و همچنین حضور و مشارکت حداکثری در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، همواره باعث افتخار هستند و این امر نشان دهنده ارادت مردم بزرگوار این شهرستان به اسلام و ایران و انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشأن است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه های مختلف زیرساختی و اقتصادی شهرستان رودان، ادامه داد: افزایش بهره وری آب از اولویت های اصلی در استان است و در این راستا اعتبارات ویژه ای برای توسعه کشت های نوین کشاورزی، در نظر گرفته ایم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری افزایش صادرات محصولات تولیدی کشاورزی استان هرمزگان از طریق برگزاری نشست و گفت وگو با سفرای کشورهای مختلف، افزود: تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته ایم و همچنین پیگیر راه اندازی خط حمل و نقل هوایی کالا و محصولات کشاورزی در هرمزگان هستیم و تامین اعتبارات مالی برای افزایش توانمندی بخش کشاورزی از دیگر اقدامات در این بخش است.

دوستی با اشاره به توانمندی های بخش معدن در شهرستان رودان، تصریح کرد: ایجاد بنگاه های کوچک و متوسط معدنی باید مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال حساب های بانکی صنایع بزرگ هرمزگان به بانک های استان

انتقال حساب های بانکی صنایع بزرگ هرمزگان به بانک های استان