مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-04سياسي

رییس نظام پزشکی؛ ساختارهای درمانی باید اصلاح شود


وقتی معضلات و مشکلات درون جامعه پزشکی زیاد می شود از مشکلات بیرونی غافل می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمد رییس زاده، در نشست با رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی کشور، با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم بهترین خدمات را برای مردم فراهم کنیم، اظهار داشت: باید با رعایت چارچوب ها در نظام سلامت و ایجاد یک قوه عاقله تصمیم درست گرفته و تهدیدهای موجود را تبدیل به فرصت کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است همگرایی، هم افزایی و همدلی را بین خودمان بیشتر کنیم، افزود: آموزش ها در حوزه پزشکان عمومی مناسب نبوده و این همکاران درست به کارگیری نشده اند و به نظرم حوزه پزشکان عمومی نیاز به یک جراحی بزرگ دارد.

رییس زاده ضمن اشاره به این مهم که مشکلات این حوزه را پیگیری نموده تا شأن جامعه پزشکان عمومی و معیشت آنها ارتقا پیدا کند، ادامه داد: فرآیند و ساختارهای درمانی را باید اصلاح کنیم و اگر همه دستگاه های سلامت کشور صرفاً مشکلات خود را ندیده و به همه مسائل توجه کنند، قطعاً بسیاری از معضلات پزشکان عمومی نیز مرتفع خواهد شد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: وقتی معضلات و مشکلات درونی بین جامعه پزشکی زیاد می شود از مشکلات بیرونی غافل می شویم و در نهایت همه این اتفاقات به ضرر مردم تمام شده و به آنها آسیب خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس نظام پزشکی؛ ساختارهای درمانی باید اصلاح شود

رییس نظام پزشکی؛ ساختارهای درمانی باید اصلاح شود