مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-04بين الملل

نهادهای اطلاعاتی آمریکا: روسیه در تدارک تهاجم چند وجهی علیه اوکرین است!


همزمان با اوج گیری تنش های واشنگتن-مسکو درباره اوکراین و در میانه تلاش ها برای تدارک دیدار بایدن-پوتین، نهادهای اطلاعاتی آمریکا اتهام جدیدی را علیه روسیه مطرح کردند.

- ، آمریکا و متحدانش در تلاشی هدفمند، روسیه را به رفتار تهاجمی علیه اوکراین متهم و حتی تهدید می کنند چنانچه مسکو به دنبال اقدام نظامی علیه کی یف باشد؛ با پاسخ قاطع آنها مواجه خواهد شد.

در ادامه همین اتهام ها، روزنامه واشنگتن پست از گزارش ارائه شده از سوی نهادهای اطلاعاتی آمریکا خبر داد که در آن مدعی شده اند که روسیه تا اوایل سال میلادی 2022، در تدارک تهاجمی چند وجهی علیه اوکراین است.

ادعا می شود که این حمله شامل 175 هزار نیروی نظامی روس خواهد بود که حدود دو برابر تعدادی است که در رزمایش بهاره روسیه در مجاورت مرزهای اوکراین حضور داشتند.

حتی با استناد به تصاویر ماهواره ای، گفته می شود که نیروهای روس که به تانک و تجهیزات توپخانه ای مجهز هستند؛ در چهار نقطه از مرز اوکراین مستقر شده اند.

همچنین در برخی مناطق، نیروها تجهیزات نظامی را رها کرده اند تا در صورت لزوم قابلیت حمله واکنش سریع را داشته باشند.

مسکو اما، در مقابل، تاکید می کند که جابجایی نظامی در تمامیت ارضی روسیه، تهدیدی برای هیچ یک از کشورهای مجاور نیست حال آنکه، از وجود نشانه ها مبنی بر اینکه اوکراین قصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای اطلاعاتی آمریکا: روسیه در تدارک تهاجم چند وجهی علیه اوکرین است!

نهادهای اطلاعاتی آمریکا: روسیه در تدارک تهاجم چند وجهی علیه اوکرین است!