مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-04سياسي

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین مدیریت کشتارگاه جونقان


رییس شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری گفت: تا اوایل ماه آینده باید مقدمات تعیین مدیریت برای کشتارگاه صنعتی جونقان انجام پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان برگزار و طی آن موضوع تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی جونقان مطرح و در خصوص نحوه واگذاری کشتارگاه بحث و تصمیم گیری شد.

احمدرضا بهرامی با بیان اینکه واگذاری کشتارگاه جونقان به بخش خصوصی طبق رأی دادگاه ابطال و در حال حاضر معاونت پشتیبانی امور دام متولی این کشتارگاه است، گفت: با توجه به اعلام رسمی شرکت پشتیبانی امور دام کشور مبنی بر سلب مسئولیت سازمان خصوصی سازی از مدیریت کشتارگاه صنعتی جونقان و بازگشت امورات و فعالیت های این کشتارگاه به روال سابق، لازم است مسئولان ادارات جهاد کشاورزی و پشتیانی امور دام استان ضمن هماهنگی با مقامات مسئول در تهران، ظرف یکماه اقدامات لازم را در خصوص اخذ تأمین دلیل و صورت برداری از اموال و دارایی های کشتارگاه انجام و صورت جلسات مربوطه را با حضور نمایندگان نیروی انتظامی و اداره کل بازرسی استان تهیه کنند.

رییس کل دادگستری و رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان افزود: همچنین استانداری و دستگاه های نظارتی نیز می بایست برای حفاظت از تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین مدیریت کشتارگاه جونقان

ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین مدیریت کشتارگاه جونقان