مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-04سياسي

مردم به دولت انقلابی سیزدهم امیدوار هستند


مسؤولان شهر با همدلی و همراهی باید در کنار هم قرار بگیرند، امروز همه مردم آماده دیدن خدمات و زحمات مسؤولان هستند و روزنه امیدی که دولت انقلابی ایجاد کرده در شهرضا شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور، امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور ترکمنستان و گسترش روابط با کشورهای عضو گروه اکو اظهار داشت: برای گسترش روابط با کشورهای همسایه که یکی از سفارش های رهبر معظم انقلاب است، دولت باید برنامه ریزی می کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موفقیت های دولت جدید جدی گرفتن توصیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کشورهای همسایه است، افزود: دولت به جای توجه به غرب به شرق توجه دارد و تلاش می کند این روابط بیشتر شود، کشورهایی در گذشته به دلیل ضعف دیپلماسی با ما مشکل داشتند امروز خودشان سراغ ما می آیند و قراردادهای بسیار مهمی را امضا می کنند.

طالب پور با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اصل مذاکره را هیچ وقت نفی نکردند، مذاکره باید به نفع کشور باشد، 8 سال مذاکرات بی نتیجه و به تعبیر رهبر خسارت محض را شاهد بودیم.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت مصمم است به جای اینکه امتیاز بدهد، امتیاز بگیرد و وعده های تو خالی دور قبل را زنده و تعهدات را بگیرد، عنوان کرد: مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دولت انقلابی سیزدهم امیدوار هستند

مردم به دولت انقلابی سیزدهم امیدوار هستند