مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-04سياسي

تدوین برنامه تحولی در دادسراهای کشور به زودی پایان می یابد


دادستان کل کشور با بیان اینکه برنامه تحولی در دادسراهای سراسر کشور در دست تدوین است و تدوین آن به زودی پایان می یابد، گفت: از دادستان جدید تهران انتظار داریم با فوریت و در کوتاهترین زمان برنامه تحولی در دادسرای تهران را ارائه کند.

- دادستان کل کشور با بیان اینکه برنامه تحولی در دادسراهای سراسر کشور در دست تدوین است و تدوین آن به زودی پایان می یابد، گفت: از دادستان جدید تهران انتظار داریم با فوریت و در کوتاهترین زمان برنامه تحولی در دادسرای تهران را ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران، با تقدیر از خدمات حشمتی و القاصی مهر در سمت های ریاست کل دادگستری استان تهران و دادستانی تهران، اظهار کرد: علی صالحی دادستان جدید تهران دارای تجارب ارزشمندی در سنگرهای مختلف قضایی از جمله دادستانی فارس و ریاست دادگستری هرمزگان است و برای او در سنگر جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: القاصی مهر طی 31 ماه حضور در سنگر دادستانی تهران، تلاش های شبانه روزی داشت و برای او نیز در سمت ریاست دادگستری تهران آرزوی موفقیت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه تحولی در دادسراهای کشور به زودی پایان می یابد

تدوین برنامه تحولی در دادسراهای کشور به زودی پایان می یابد