مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-04اقتصادي

90 درصد مردم کدام استان ها واکسن تزریق کرده اند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر اعلام مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تاکنون 58 میلیون دوز اول واکسن و 48 میلیون دوز دوم واکسن و یک میلیون و 176 هزار دوز سوم و یادآور واکسن کرونا تزریق شده است و واکسن های تزریق شده در کشور در مجموع به بیش از 170 میلیون رسیده است.

- بر این اساس تاکنون 85 درصد جمعیت هدف بالای 12 سال دوز اول را تزریق کرده اند و پوشش کامل واکسیناسیون در جمعیت هدف به 71 درصد رسیده است.

تاکنون در کشور بیش از 134 میلیون و 428 هزار شده است.

مردم استان گیلان با 92 درصد تزریق دوز اول رکورددار واکسیناسیون در کشور هستند و استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مرکزی، مازندران و هرمزگان با 90 درصد تزریق دوز اول در جایگاه های بعدی قرار دارند.

استان گیلان با 81 درصد رکورددار ایمنی جمعی واکسیناسیون در کشور است و در جایگاه های بعدی استان های آذربایجان شرقی، زنجان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، خراسان شمالی و اردبیل قرار دارند.

استان قم با 70 درصد تزریق دوز اول کمترین میزان استقبال از واکسیناسیون در کشور را به خود اختصاص داده است و در جایگاه های بعدی استان کردستان با 74 درصد، البرز با 77 درصد، بوشهر و سیستان و بلوچستان با 78 درصد کمترین میزان استقبال از واکسیناسیون را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مردم کدام استان ها واکسن تزریق کرده اند؟

90 درصد مردم کدام استان ها واکسن تزریق کرده اند؟