مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-04ورزشي

هدف ما کسب عنوان قهرمانی/6 کشتی گیر جدید به تیم اضافه شد


سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: هدف ما از شرکت در مسابقات کسب عنوان قهرمانی است و برای تقویت تیم 6 کشتی گیر به تیم اضافه شد.

- هوشنگ حاتمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هدف ما کسب عنوان قهرمانی است، اظهار کرد: ما در مرحله گروهی با اتکا به کشتی گیران بومی و آکادمی سینا صنعت حضور پیدا کردیم و تنها سه کشتی گیر ما در این مرحله نتوانستند به پیروزی برسند و از 60 کشتی برگزار شده 57 پیروزی به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت تیم با 6 کشتی گیر قرارداد بستیم، ادامه داد: محمدرضا مختاری، مهدی محسن نژاد، محمد ناقوسی، رضا عباسی، گئورگ تادووسیان و داوید اوواسپیان از ارمنستان در مرحله نهایی برای تیم کشتی خواهند گرفت.

حاتمی افزود: بعد از تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ بیست و یکم، اردوی سینا صنعت که قرار بود به مدت پنج روز در قم برپا شود که لغو شد و در حال حاضر اردوی خود را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برپا کرده ایم.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه از مدیرعامل تیم مهندس احمدپور بابت حمایت های همیشگی و علیرضا دبیر رییس فدراسیون بابت در اختیار گذاشتن سالن، تقدیر کرد و گفت: از مردم به خصوص مردم خوزستانی و ایذه ای درخواست دارم تا برای تیم دعا کنند تا بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی برای لحظه ای دلشان را شاد کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما کسب عنوان قهرمانی/6 کشتی گیر جدید به تیم اضافه شد

هدف ما کسب عنوان قهرمانی/6 کشتی گیر جدید به تیم اضافه شد