مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-04ورزشي

افتخارات فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان به ایرانیان خوب معرفی نشده است


رسانه ها نتایج اقدامات پیرامون جذب سرمایه گذاران در استان را رصد و در راستای امیدآفرینی برای مردم موضوعات را به صورت مستمر، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها نتایج اقدامات پیرامون جذب سرمایه گذاران در استان را رصد و در راستای امیدآفرینی برای مردم موضوعات را به صورت مستمر، منتشر و اطلاع رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرسی خیابانی شامگاه جمعه در نشست هماهنگی امور اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران فرهنگی و اطلاع رسانی استان برگزار شد افزود: متاسفانه تصویر غیرواقعی از استان نشان داده شده و از طرفی ما به عنوان متولیان و مسوولان امر هم نتوانستیم ظرفیت های اقتصادی، مشاهیر و افتخارات فرهنگ و هنر استان را به ایرانیان معرفی کنیم.

استاندار با برشمردن ظرفیت های فرهنگی، گردشگری، مشاهیر، ورزشکاران و نام آوران سیستان و بلوچستان گفت: سواحل بکر و دیدنی مکران، آثار تاریخی و فرهنگی، مشاهیر، ورزشکاران، ظرفیت های صنعتی و معدنی، کشاورزی و شیلات استان می طلبد دستگاه های فرهنگی بیش از گذشته فعالیت کنند و رسالت مهم اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

وی افزود: همه ی ظرفیت های استان بویژه بخش گردشگری و اقتصادی برای کشور ناشناخته مانده که باید اطلاع رسانی شود زیرا این امر رکن اساسی توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارات فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان به ایرانیان خوب معرفی نشده است

افتخارات فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان به ایرانیان خوب معرفی نشده است