مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-04سياسي

یک حقوقدان: مجلس جای اعمال سلیقه های فردی نیست


یک حقوقدان با اشاره به طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک» با بیان این که این طرح با یک لفظ منحرف کننده نوشته شده گفت: مجلس جای اعمال سلیقه های فردی نیست بلکه محل اعمال حاکمیت ملت است.

- یک حقوقدان با اشاره به طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک با بیان این که این طرح با یک لفظ منحرف کننده نوشته شده گفت: مجلس جای اعمال سلیقه های فردی نیست بلکه محل اعمال حاکمیت ملت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک که به امضای 75 نفر از نمایندگان مجلس رسیده سروصدای زیادی به پا کرده و هرچند یکی از امضاکنندگان آن گفته این طرح در اولویت کار مجلس نیست و تا زمانی که مشکلات مربوط به کاهش ارزش پول ملی، بیکاری، گرانی، تورم و مسکن حل نشود سراغ چنین طرح هایی نمی رویم اما هنوز نگرانی از بابت اعمال محدودیت برای نگهداری از حیوانات خانگی وجود دارد.

در این طرح خرید و فروش، حمل و نقل و گردانیدن اعم از پیاده و یا با وسیله نقلیه و نگهداری حیواناتی نظیر سگ و گربه ممنوع شده است و هر یک از مرتکبین، به جزای نقدی معادل 10 تا 30 برابر حداقل حقوق کارگری و نیز ضبط حیوان مربوطه محکوم می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حقوقدان: مجلس جای اعمال سلیقه های فردی نیست

یک حقوقدان: مجلس جای اعمال سلیقه های فردی نیست