مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 03:352021-12-04سياسي

دانشمند برتر جهان که از درآمد میلیاردی گذشت/ مهاجرت می کنم اما به زادگاهم


«ایمان علی بخشی» یکی از پژوهشگران مطرح کشور و اهل نهاوند است که نام او در بین چهار محقق و فناور نانوی ایرانی در میان دو درصد دانشمندان برتر جهان معرفی شد.

- خبرگزاری فارس- همدان، این روزها آوازه موفقیت جوانان ایرانی در سراسر دنیا پیچیده، جوانانی که در ابتدای راه در زمره دو درصد دانشمندان جهان قرار گرفتند و ایران را مامنی می دانند برای ادامه راه.

این بار جوانی از شهرستان نهاوند در این لیست خوش درخشیده، بدون اینکه عضو هیأت علمی دانشگاهی باشد تنها با پشتکار و خلاقیت مرزهای دانش را جا به جا کرده و نام ایران را سر زبان ها انداخته است.

ایمان علی بخشی پژوهشگر برتر و یکی از جوان ترین دانشمندان جهانی کشورمان به شمار می رود او این موفقیت را مرهون لطف خداوند، دعای مادر و پدر سفرکرده اش، از خودگذشتگی همسر و همراهی اساتیدش می داند و این عنوان را به پدرش که سال ها در انتظار موفقیت فرزند سپری کرده هدیه می دهد.

علی بخشی در رشته مهندسی پلیمر گرایش رنگ در مقطع پسادکترا در پژوهشگاه رنگ تحصیل می کند و جزو چهار محقق و فناور ایرانی در حوزه فناوری نانو است؛  او در حیطه سنتز نانوذرات و پوشش های مقاوم در برابر خوردگی دستاوردهای جالب توجهی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند برتر جهان که از درآمد میلیاردی گذشت/ مهاجرت می کنم اما به زادگاهم

دانشمند برتر جهان که از درآمد میلیاردی گذشت/ مهاجرت می کنم اما به زادگاهم