مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 01:402021-12-03اقتصادي

قعرنشینی مطلق استان «قم» در واکسیناسیون علیه کووید19 در ایران!


شمار واکسن های تزریق شده در کشورمان در حالی از مرز یکصد و هفت میلیون دوز گذشته که کماکان وضعیت وخیم واکسیناسیون در برخی استان ها ادامه دارد؛ استان هایی که قم سرآمد آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر اساس آمار تفکیکی واکسیناسیون علیه کووید 19 در استان های کشورمان، تا عصر دیروز بالغ بر 107 میلیون دوز انواع واکسن به گروه های مختلف واجد شرایط تزریق شده که از این میزان، نزدیک به 58 میلیون دوز اول بوده و بیش از 48 میلیون دوز دوم، یا به عبارت بهتر، تکمیل واکسیناسیون علیه این بیماری.

آن گونه که گزارش واکسیناسیون کووید 19 در کشورمان تا 12 آذرماه 1400 نشان می دهد، 48 میلیون و 25 هزار و 81 تن از 67 میلیون و 790 هزار و 848 هزار شهروند بالای دوازده سال در کشورمان با دریافت دو دوز واکسن، به طور کامل علیه این بیماری واکسینه شده اند.

اعدادی که به معنای واکسیناسیون 71 درصدی جامعه هدف واکسیناسیون کووید 19 در کشورمان است.

دستیابی به چنین نرخی از واکسیناسیون در کشورمان آن هم در شرایطی که به دلایل فراوان، روند واکسیناسیون در ایران برای چندین ماه با کندی بسیار زیاد طی شده و تنها چندماه اخیر بوده که واکسن در حجم انبوه به کشورمان وارد شده و شرایط تزریق آن به مردم فراهم آمده است، اتفاقی به شدت خوشایند و دلچسب است که حکایت از آگاهی چشمگیر هموطنان مان به اهمیت این واکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قعرنشینی مطلق استان «قم» در واکسیناسیون علیه کووید19 در ایران!

قعرنشینی مطلق استان «قم» در واکسیناسیون علیه کووید19 در ایران!