مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 01:152021-12-03بين الملل

آسیب ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست/رام الله: آمریکا مقصر است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان با هشدار به کابینه رژیم صهیونیستی درباره عواقب حملات نظامیان آن به تظاهرات مسالمت آمیر ضد شهرک سازی شهروندان فلسطینی تاکید کرد آمریکا نسبت به این جرایم اشغالگران بی تفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات روز جمعه شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری به آسیب دیدن ده ها فلسطینی منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فلسطینی در اطراف نابلس با سرکوب توسط نظامیان صهیونیست روبه رو می شود.

وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین هم شامگاه جمعه با صدور بیانیه ای وحشی گری و سرکوبگری نظامیان صهیونیست در حمله به نمازگزاران فلسطینی که برای دفاع از زمین، خانه و دارایی های خود در برابر شهرک نشینان صهیونیست به خیابان ها آمده بودند محکوم کرد.

این نهاد، حملات نظامیان صهیونیست را در راستای پشتیبانی از تروریسم شهرک نشینان صهیونیست و عناصر مخرب آن خواند و گفت:کابینه اسراییل در قبال پیامدهای این جنایات بر فرصت ها برای اجرای راه حل دو دولتی، کاملا مسئول است و وقت آن رسیده که دولت آمریکا گام های عملی برای عملی کردن سخنان خود در حمایت از راه حل دو دولتی بردارد و رژیم اشغالگر را وادار کند که شهرک سازی ها و سرکوبگری ها علیه شهروندان فلسطینی را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست/رام الله: آمریکا مقصر است

آسیب ده ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست/رام الله: آمریکا مقصر است