مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-03بين الملل

شورای اروپا به دنبال تحریم ترکیه / دلیل: زندانی کردن فعال سیاسی


ترکیه با آزادی فوری این فرد موافقت نکرده است و کمیته بر این باور است که ترکیه از اجرای حکم نهایی دادگاه در این مورد خودداری می کند.

- شورای اروپا به دنبال تحریم ترکیه / دلیل: زندانی کردن فعال سیاسی این شورا در بیانیه ای گفت: ترکیه با آزادی فوری این فرد موافقت نکرده است و کمیته بر این باور است که ترکیه از اجرای حکم نهایی دادگاه در این مورد خودداری می کند.

شورای اروپا روز جمعه اعلام کرد که اقدامات تنبیهی را علیه ترکیه به دلیل امتناع این کشور از آزادی عثمان کاوالا، تاجر و فعال سیاسی و مدنی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از فرانس 24 ، شورای اروپا به دلیل امتناع ترکیه از اجرای حکم دادگاه حقوق بشر اروپا در سال 2019 برای آزادی کاوالا از زندان تصمیم به انجام این اقدام گرفته است.

این شورا در بیانیه ای گفت: ترکیه با آزادی فوری این فرد موافقت نکرده است و کمیته بر این باور است که ترکیه از اجرای حکم نهایی دادگاه در این مورد خودداری می کند.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه ترکیه روز پنجشنبه از شورای اروپا خواست که با احترام به روند قضایی جاری در ترکیه در خصوص عثمان کوالا، از انجام اینگونه اقدامات خودداری کند و هشدار داد که این رویکرد مداخله در امور داخلی ترکیه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اروپا به دنبال تحریم ترکیه / دلیل: زندانی کردن فعال سیاسی

شورای اروپا به دنبال تحریم ترکیه / دلیل: زندانی کردن فعال سیاسی