مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-03بين الملل

میقاتی استعفای قرداحی را پذیرفت/تاکید بر لزوم تشکیل جلسات هیات دولت


نخست وزیر لبنان ضمن امضای درخواست استعفای وزیر اطلاع رسانی لبنان گفت که کشورش به احیای روابط با عربستان سعودی وسایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس چشم دوخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نجیب مقاتی نخست وزیر و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دانست.

نخست وزیر لبنان گفت: لبنان از نظر هویت و اصالت، عربی بوده و خواهد ماند و یکی از اعضای مؤسس و فعال اتحادیه عرب است و به منشور آن متعهد است و به دنبال بهترین روابط با برادران عرب و تقویت آن است.

میقاتی گفت: از این منظر ما بر اجرای بیانیه وزارتی دولت لبنان در خصوص تحکیم روابط این کشور با کشورهای برادر عرب اهتمام داریم و همچنین بر تقویت همکاری تاریخی میان کشورهای عربی و دوری از دخالت در امور داخلی کشورهای عربی و در هر گونه مناقشه عربی-عربی تاکید می کنیم نخست وزیر بینان ضمن ابراز تاسف نسبت به تحولات اخیر گفت:مشتاقانه منتظر احیای روابط عادی بین خود و برادران در عربستان سعودی و کشورهای خلیج (فارس) بر اساس احترام، عشق و حفظ حاکمیت، امنیت، حریم خصوصی و کرامت هر کشور هستیم.

میقاتی همچنین خواهان حضور اعضای کابینه در نشست های هیات دولت لبنان شد و گفت که باید هر آنچه در این شرایط سخت از دولت خواسته می شود، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی استعفای قرداحی را پذیرفت/تاکید بر لزوم تشکیل جلسات هیات دولت

میقاتی استعفای قرداحی را پذیرفت/تاکید بر لزوم تشکیل جلسات هیات دولت