مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-03سياسي

مفاهیم دینی چک سفید امضای خوشبختی است/ تمام مبانی دینی ریشه عقلایی و منطقی دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه برای پیشرفت و سربلندی باید به سراغ قرآن و روایات رفت، اظهار کرد: تمامی مبانی دینی ما ریشه عقلایی، - ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه برای پیشرفت و سربلندی باید به سراغ قرآن و روایات رفت، اظهار کرد: تمامی مبانی دینی ما ریشه عقلایی، منطقی و منطبق بر فطرت انسان دارد.

حجت الاسلام عباس گرزین در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و نهج البلاغه پرسنل و کارکنان شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه همه ما مشتاق و علاقه مند آزادی بوده و حاضر نیستیم کسی آزادی را از ما سلب کند، اظهار کرد: برای دفاع از آزادی باید اراده خود را اعمال کنیم و بنابراین باید در برابر هر آنچه که توان اعمال اراده ما را بگیرد استقامت کنیم.

وی با بیان اینکه انسان به حکم فطرت و عقل باید در برابر هر نوع استبداد و خودرایی را بگیرد، افزود: ایستادگی در برابر استبداد و استکبار و تمامی مفاهیم دینی و قرآنی ما برگرفته از فطرت و کاملا عقلایی و منطقی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه نفی استکبار و تهدید ریشه در فطرت و عقل دارد، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که برخی بخواهند با تبلیغات مسموم استکبار ستیزی مردم ما را یک اقدام غیرعقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم دینی چک سفید امضای خوشبختی است/ تمام مبانی دینی ریشه عقلایی و منطقی دارد

مفاهیم دینی چک سفید امضای خوشبختی است/ تمام مبانی دینی ریشه عقلایی و منطقی دارد