مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-03سياسي

برگزاری همایش تحول حقوق کیفری در فارس


همایش تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیزی به همت مرکز وکلای دادگستری فارس و با حضور معاون اول قوه قضاییه در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس همایش "تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیزی" به همت مرکز وکلای دادگستری فارس و با حضور معاون اول قوه قضاییه در شیراز برگزار شد.

جمعه 12 آذر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق؛ معاون اول قوه قضاییه، همایشی تحت عنوان تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری به همت مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس برگزار شد.

در این همایش که در سالن همایش های دادگستری استان و با حضور وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس برگزار شد، آخرین تفسیر از قوانین موجود در بحث تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری توسط حجت الاسلام و المسلمین دکترمصدق برای وکلا و کارآموزان تشریح شد.

حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس در حاشیه این همایش با اشاره به اهمیت آموزش های مستمر برای فعالان حوزه قضایی، گفت: با توجه به سفر معاون اول محترم قوه قضاییه به شیراز، فرصت مغتنمی برای برگزاری این همایش فراهم شد.

او افزود: مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس درخصوص آموزش وکلای مرکز اهمیت ویژه ای قائل است و همواره در طول سال با برگزاری کارگاههای مختلف علمی، سعی در اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تحول حقوق کیفری در فارس

برگزاری همایش تحول حقوق کیفری در فارس