مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-03بين الملل

تداوم تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات عراق+فیلم


شمار زیادی از معترضان به نتایج انتخابات در نزدیکی منطقه سبز بغداد خواهان ابطان نتایج انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور شدند.

- ، صابرین نیوز گزارش داد که هزاران نفر از مردم عراق امروز با برپایی تظاهرات در نزدیکی منطقه سبز بغداد خواهان ابطال نتیجه انتخابات اخیر این کشور شدند.

معترضان با شعار جمعه پایداری به خیابان های بغداد آمدند و در مخالفت با نتیجه اعلام شده از سوی کمیساریای عالی انتخابات شعار سر می دهند.

جمعی از تظاهرات کنندگان هم تلاش داشتند موانع بتنی مقابل منطقه سبز را برداشته و وارد آنجا شوند که با ممانعت نیروهای امنیتی حشد شعبی شدند.

از سوی دیگر کمیته برگزاری تظاهرات در مخالفت با نتیجه انتخابات عراق با صدور بیانیه ای تاکید کرد که بروز تقلب در انتخابات واقعیتی است که معترضان نسبت به آن کوتاه نخواهند آمد.

در بیانیه این کمیته آمده است: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق چه در همدست شدن با طرف های بیگانه برای تقلب در انتخابات و چه با تشکیل کمیته هایی که حقیقت را کتمان می کنند، درصدد است خون شهدایی را که در دفاع از حق ریخته شده است، پایمال کند.

کمیساریای غیرمستقل انتخابات هم با پافشاری برای اعلام نتایج نهایی انتخابات به شکایت ها و شواهد دال بر فساد و تقلب در انتخابات اهمیتی نداد و خواسته های مردم مظلوم را به دلیل تقلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات عراق+فیلم

تداوم تظاهرات گسترده معترضان به نتایج انتخابات عراق+فیلم