مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-03سياسي

داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان/ توطئه دشمنان نقش بر آب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعه دو هفته پیش مردم و کشاورزان اصفهان در کنار هم نجیبانه مطالبات خود در خصوص آب زاینده رود را مطرح کردند و در پی آن دستوراتی هم از جانب معاون اول رییس جمهور برای بررسی و حل مشل آب در استان های درگیر صادر شد.

پس از آن کشاورزان و مسوولان استانی توافق کردند کمیته استانی متشکل از نمایندگان کشاورزان و مسؤولان استانی مطالبات کشاورزان را دنبال کند و گزارش آن را در فواصل زمانی معین به اطلاع مردم و کشاورزان برساند و کشاورزان نیز عنوان کردند به اعتراض خود در بستر خشک زاینده رود پایان می دهند.

  یک روز پس از این توافق دشمنان که تاب تحمل اعتراض آرام کشاورزان را نداشتند و روزهای قبل از آن تلاش کرده بودند مسیر مطالبه کشاورزان را به حاشیه برده و به فضای ناامنی دامن بزنند و اعتراض را به آشوب و اغتشاش بکشند، تلاش کردند جمعه هفته گذشته با روش های نخ نما شده همیشگی با آتش زدن خودروهای عمومی، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم فضای شهر اصفهان را به ناامنی بکشانند اما طراحی آن ها در ایجاد اغتشاش و سراسری کردن آن نقش برآب شد.

  این هفته نیز با تزویر و نیرنگ و صدور اطلاعیه هایی جعلی تلاش کردند با فریب افکار عمومی به بهانه نماز باران پروژه ناکام هفته گذشته خود را دنبال کنند و امنیت و آرامش مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان/ توطئه دشمنان نقش بر آب شد

داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان/ توطئه دشمنان نقش بر آب شد