مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-03بين الملل

هزاران معترض به نتیجه انتخابات عراق مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کردند


هزاران نفر از مردم عراق در اعتراض به نتیجه انتخابات عراق روز جمعه به رغم اعلام رسمی نتیجه نهایی انتخابات با تجمع مقابل منطقه سبز بغداد خواستار ابطال آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم عراق امروز با برپایی تظاهرات در نزدیکی منطقه حفاظت شده الخضراء(سبز) خواهان ابطال نتیجه انتخابات اخیر این کشور شدند.

معترضان با شعار جمعه الصمود(جمعه پایداری) به خیابان های بغداد آمدند و در مخالفت با نتیجه اعلام شده از سوی کمیساریای عالی انتخابات شعار سر می دهند.

جمعی از تظاهرات کنندگان هم تلاش داشتند موانع بتنی مقابل منطقه سبز را برداشته و وارد آنجا شوند که با ممانعت نیروهای امنیتی الحشد الشعبی شدند.

 کمیته برگزاری تظاهرات در مخالفت با نتیجه انتخابات عراق با صدور بیانیه ای تاکید کرد که بروز تقلب در انتخابات واقعیتی است که معترضان نسبت به آن کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشجاع عراق برای بازگرداندن حق به صاحبانش و برملا شدن هویت قاتلان معترضان ، امید بزرگی برای تحقق عدالت و رعایت انصاف نسبت به صاحبان حق است.

این کمیته ضمن تاکید بر مخالفت قاطع خود با نتیجه کمیته حقیقت یاب در پرونده کشتار معترضان مسالمت جو و آتش زدن خیمه های تحصن آنها در نزدیکی منطقه سبز بغداد گفت: خون این ها هدر نخواهد رفت و خورشید پشت ابر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران معترض به نتیجه انتخابات عراق مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کردند

هزاران معترض به نتیجه انتخابات عراق مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کردند