مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-03سياسي

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز


امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان این که «نیروی دریایی ارتش تحرکات دشمن را در عرصه دریا و زیردریا رصد می کند»، گفت: نیروی دریایی با اقتدار در میدان حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ارتش، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در سخنان قبل از خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مختص قشر خاصی نیست و همه مردم در تمامی امور و حرفه ها باید فرهنگ بسیجی را برای ارتقای نظام مقدس اسلامی در وجود خود تقویت کنند.

وی افزود: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و امروز طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی)، آب های بین المللی متعلق به همه است و تمام ملت ها باید از منافع آن استفاده کنند.

دریادار دوم رودسری با اشاره به اهمیت دریا و همسایگی جمهوری اسلامی ایران با 15 کشور اظهار داشت: با 12 کشور دارای مرز دریایی هستیم و بیش از 94 درصد حمل ونقل دنیا از طریق دریا انجام می گیرد و اگر کشوری به دریا و آب های آزاد راه نداشته باشد، دچار خفگی ژئوپولتیک شده است.

وی افزود: انرژی هسته ای، حقوق بشر و غیره بهانه است و امروز به دلیل اینکه اجازه نمی دهیم نظام سلطه در جهان حاکم باشد و هرآنچه بخواهد بر مردم جهان تحمیل کند و همچنین به خاطر موقعیت استراتژیک کشور، دشمن با ما در حال مبارزه است، از این رو سربازان نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز

اسکورت نفتکش ها در کانال سوئز