مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-03سياسي

روایت 6 دهه مجاهدت شیخ عباسعلی صادقی در لرستان


آیت الله عباس علی صادقی، بعد از تأسیس حوزه علمیه خرم آباد توسط آیت الله کمالوند به عنوان مدرس به لرستان دعوت شد و بیش از پنج دهه به عنوان رییس حوزه کمالیه مشغول فعالیت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله عباس علی صادقی متولد سال 1304 هجری شمسی از روستای کیسار استان اصفهان است و در طول فعالیت خود در حوزه کمالیه خرم آباد شاگردان فراوانی در استان تربیت کرد.

 این عالم فرهیخته که در سن هفت سالگی به مکتب می رود و در آن جا پس از شش ماه قرائت قرآن را فرا می گیرد، استعداد وی توسط شیخ ابوالقاسم که از اساتید حوزه علمیه اصفهان است شناسایی می شود.

  آیت الله صادقی چند سالی را در حوزه علمیه اصفهان و بعد در قم به تحصیل دروس طلبگی می پردازد و از محضر استادانی چون آیت الله بروجردی، شهید صدوقی، مرحوم محقق داماد و مرحوم خالی خو بهره مند می شود و بعدها به عنوان استاد و مدرس در حوزه علمیه قم مشغول به فعالیت می شود.

بعد از تأسیس حوزه علمیه خرم آباد توسط مرحوم آیت الله کمالوند از حاج عباس علی صادقی به عنوان مدرس دعوت می شود و ایشان بیش از پنج دهه در حوزه کمالیه مشغول فعالیت می شود.

ایشان در دوران دفاع مقدس نیز همواره در کنار رزمندگان لرستانی بود و ارتباط بسیار صمیمی و دوستانه ای با رزمندگان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 6 دهه مجاهدت شیخ عباسعلی صادقی در لرستان

روایت 6 دهه مجاهدت شیخ عباسعلی صادقی در لرستان