مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-03سياسي

تذکر امام جمعه کرج به مسئولین: برای شهر حاشیه درست نکنید


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در امر اطلاع رسانی تقوا پیشه شود، گفت: مسؤولان اجرایی بایستی تمام سعی شان خدمت به مردم باشد و از ایجاد حواشی در عملکردشان بپرهیزند و دستگاه های قضایی و نظامی نیز در چارچوب قانون به وظایفشان عمل کنند و به ملامت شایعه سازان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه بعضی از کشورهای حاضر در این مذاکرات، حضور ایران را مبنی بر مذاکرات هسته ای می دانند، گفت: باید توجه داشته باشیم این دوره از مذاکرات ابتدا با هدف دو طرفه انجام خواهد شد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری ضمن گرامیداشت سالروز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: موضوع قانون و قانونمداری به منظور حفظ عدالت اجتماعی مطرح شده است و تا مادامی که شاهد تحقق این عدالت اجتماعی در جامعه نباشیم تا رسیدن به ایده آل ها فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در مرحله اول حکومت ها قوانین عادلانه را وضع می کنند و پس از آن با رعایت قانونمداری در جامعه، عدالت اجتماعی محقق می شود که یکی از اهداف انبیای عظام  نیز همین بوده که در سیره تمام پیامبران به خصوص خاتم انبیاء (ص) دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر امام جمعه کرج به مسئولین: برای شهر حاشیه درست نکنید

تذکر امام جمعه کرج به مسئولین: برای شهر حاشیه درست نکنید