مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-03سياسي

نماز جمعه ای که در آن درد مردم مستضعف مطرح نشود، نماز جمعه سکولار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید شایان ابهری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، امروز به نمایندگی از دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی کرد.

- عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، به مناسبت روز دانشجو و به نمایندگی از دانشجویان سراسر کشور امروز پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: تریبون نماز نماز جمعه باید جایی برای مطرح شدن درد های مردم باشد.

نماز جمعه ای که در تریبون آن درد و رنج مردم مستضعف سخنی مطرح نشود، آن نماز جمعه نماز جمعه سکولار است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید شایان ابهری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، امروز به نمایندگی از دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی کرد.

متن سخنرانی به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیماجتماعات را این مردم به وجود می آورند، راهپیمایی ها را این ها به وجود می آورند، بار گرانی بر دوش اینهاست.

کسی که ثروتش را مدیون بیت المال است گرانی را نمی فهمد آن وقتی هم که می گویند مردم کم مصرف کنید تا گرانی مقداری شکسته شود باز این آن هستند کم مصرف می کنند آن ها که مصرفشان روز به روز زیاد می شود! بیکاری مال اینهاست، گرانی مال اینهاست، سختی مال اینهاست، ضرر محاصره اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه ای که در آن درد مردم مستضعف مطرح نشود، نماز جمعه سکولار است

نماز جمعه ای که در آن درد مردم مستضعف مطرح نشود، نماز جمعه سکولار است