مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-03سياسي

کوتاهی مسؤولان در قبال نیازهای درمانی دشتی/ وزیر بهداشت دستور رسیدگی داد


تا امروز مسؤولان تصمیم گیر در قبال نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهرستان دشتی کوتاهی کرده اند و این کوتاهی باید در عمل جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج اظهار داشت: در دیدار دانشجویان با رهبری در سال 94، حضرت آقا مسائل راهبردی و کاربردی مهمی مطرح فرمودند، که برای دانشجویان قابل توجه و بهره برداری است؛ امیدوارم متن این سخنرانی توسط دانشجویان عزیز ما بازخوانی شود.

وی افزود: آرمان خواهی برای دانشجوی انقلابی و تشکل های دانشجویی یک فریضه است و دانشجوی انقلابی باید وظایفش را در قبال خودش بداند تا نقش خود را در قبال تشکل دانشجویی که در آن فعالیت می کند، بداند و سرانجام به انجام وظیفه در محیط دانشگاه بپردازد.

  زاهددوست بیان کرد: در راه تحقق آرمان های انقلاب از وظایف دانشجو و تشکل دانشجویی انقلابی گفتمان سازی است؛ لازم است دانشجویان مومن و تشکل های انقلابی، بایسته های این گفتمان سازی را در عرصه های مختلف بدانند و با آن آشنا باشند.

  این مقام مسؤول گفت: برافراشته نگه داشتن پرچم مطالبه گری یکی از توصیه های مکرر رهبر عزیزمان به دانشجویان است و می فرمایند ممکن است همه مطالبات قابل اجرا نباشد اما مهم این است که بازگو شود تا اصل بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی مسؤولان در قبال نیازهای درمانی دشتی/ وزیر بهداشت دستور رسیدگی داد

کوتاهی مسؤولان در قبال نیازهای درمانی دشتی/ وزیر بهداشت دستور رسیدگی داد