مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-03سياسي

شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب برای مردم شهرستان دیر مصوب شد


نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده، شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب برای مردم شهرستان دیر مصوب شد.

- ، حجت الاسلام موسی احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه دیر، اظهار داشت: ما مسئولان و نمایندگان مجلس مکلف هستیم که با صداقت و شجاعت دنبال مسائل و مطالبات مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیان اینکه منافع و دغدغه های مردم حوزه انتخابیه را در چهار مرحله به وزرا منتقل کرده ایم، ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان دیر آب است و چاه های موجود از نظر بهداشتی قابل شرب نیست.

احمدی گفت: با پیگیری های همه مسئولان از استاندار، فرماندار و شورا و نماینده مجلس، شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب برای مردم شهرستان دیر مصوب شد.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه آبشیرین کن دیر، عنوان کرد: بعد از برگزاری مناقصه اول 5 نفر انتخاب شده اند که از بین آنها یک نفر به زودی انتخاب و پروژه آغاز می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: طبق گفته مدیرکل محیط زیست استان، یکشنبه هفته آینده در کارگروه هوای پاک و با اعلام نظر مثبت اگر مانع خاصی پیش نیاید پروژه آبشیرین کن دیر شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب برای مردم شهرستان دیر مصوب شد

شیرین سازی سه هزار مترمکعب آب برای مردم شهرستان دیر مصوب شد