مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-03سياسي

نباید بدعهدی دشمنان ایران اسلامی را در برجام نادیده گرفت


امام جمعه دلیجان با تأکید بر هوشیاری و ایستادگی تیم مذاکره کننده در مقابل زیاده خواهی دشمنان گفت: انتظار داریم نمایندگان ایران با صلابت و با حفظ خط قرمزهای کشور وارد عرصه مذاکره شوند.

- ، حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری در خطبه های نماز جمعه دلیجان گفت: یکی از نشانه های انسان های با تقوا داشتن قلب سالم است قلب مرکز درک و فهم و شناخت و معرفت و تعقل است در روز قیامت دارایی شخص، همسر و فرزند نمی توانند گره گشایی برای ما داشته باشند بلکه فقط قلب سالم است که می توانند ما را به عالم هستی نزدیک کند.

وی افزود: کسانی که به کفر گرایش پیدا می کنند و با وجود نعمات الهی باز به خداوند ایمان نمی آورند، پند نمی گیرند، اصلاح نمی شوند، خداوند بر دل این افراد که منصرف شدند، جهاد را ترک کرده و دنبال هوا و هوس هستند، مهر باطل می زند.

معلولان باید از لحاظ درمانی، مسکن، بیمه، تسهیلات دغدغه ای نداشته باشند امام جمعه دلیجان تصریح کرد: تعدادی از افراد جامعه به دلایلی از جمله حوادث، جنگ و… معلول می شوند جایگاه این عزیزان باید حفظ شود همچنین سالمندان و سالخوردگان نیز که به سنین پیری رسیدند باید مورد توجه ویژه از طرف خانواده و حاکمیت قرار بگیرند.

حجت الاسلام غفوری گفت: معلولان باید از لحاظ درمانی، مسکن، بیمه، تسهیلات دغدغه ای نداشته باشند و از خانواده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بدعهدی دشمنان ایران اسلامی را در برجام نادیده گرفت

نباید بدعهدی دشمنان ایران اسلامی را در برجام نادیده گرفت