مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-03بين الملل

اوکراین: احتمال حمله بزرگ روسیه در ژانویه 2022 وجود دارد


وزیر دفاع اوکراین امروز (جمعه) با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اطلاعاتی در پارلمان این کشور گفت: روسیه بیش از 94 هزار سرباز را در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر کرده و ممکن است خود را برای یک حمله نظامی گسترده در پایان ژانویه 2022 آماده کند.

- وزیر دفاع اوکراین امروز (جمعه) با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اطلاعاتی در پارلمان این کشور گفت: روسیه بیش از 94 هزار سرباز را در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر کرده و ممکن است خود را برای یک حمله نظامی گسترده در پایان ژانویه 2022 آماده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اولکسی رزنیکوف ، وزیر دفاع اوکراین با اینکه کشورش هیچ کاری برای تحریک اوضاع انجام نمی دهد، تاکید کرد آماده است در صورت حمله روسیه به مقابله با آن بپردازد.

وی همچنین ادامه داد، اوکراین به ساخت دو پایگاه دریایی در ساحل جنوبی خود ادامه می دهد: اطلاعات ما همه سناریوها از جمله بدترین روندها را تجزیه و تحلیل می کند.

اطلاعات اوکراین به این نکته اشاره دارد که احتمال وقوع حمله ای گسترده از سوی روسیه وجود دارد و محتمل ترین زمان برای وقوع چنین حمله ای پایان ژانویه سال آتی میلادی است.

کی یف و متحدانش در ناتو زنگ خطر را در مورد تحرکات نیروهای روسی در نزدیکی مرزهای اوکراین در سال جاری به صدا درآورده و این مساله باعث بروز نگرانی شده که درگیری در شرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: احتمال حمله بزرگ روسیه در ژانویه 2022 وجود دارد

اوکراین: احتمال حمله بزرگ روسیه در ژانویه 2022 وجود دارد