مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-03سياسي

اولتیماتوم امام جمعه دیر: دو هفته مهلت می دهم آب شهرستان حل شود


خطیب جمعه دیر خواستار افزایش سهمیه شیرین سازی آب در پروژه آبشیرین کن دیر شد و گفت: موانع سر راه این پروژه و بحث محیط زیست و مسائل دیگر باید حل شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: مسؤولان براساس داشته ها وعده دهند و توقع ایجاد نکنند، مردم به اندازه کافی توقع دارند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مشکل فرسودگی شبکه آبرسانی و کیفیت آب دیر یکباره بوجود نیامده است، افزود: ضمن پیگیری مصرانه مشکلات مردم، باید روشنگری و تبیین کنیم که مردم بدانند مسئله آب دیر به تازگی اینگونه نشده است.

وی ادامه داد: آب شرب دیر به گونه ای است که گاهی اوقات نمی توان به صورت زد؛ بعضی ها زورشان نمی رسد که آبشیرین کن یا آب شیرین بخرند.

حسینی با اشاره به اینکه بخشی از مسئله را می شود حل کرد، یادآور شد: سهمیه آب شهرستان را گاهی اوقات کم می کنند؛ بعضی چیزها پول نمی خواهد با یک تشر و پیگیری نماینده مجلس حل می شود که سهمیه آب شهرستان را کم نکنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی نماینده مجلس درخصوص مسئله آب دیر، گفت: برای اصلاح شبکه آبرسانی میلیاردها تومان پول نیاز است که نماینده مجلس باید پیگیری کند اما با این حال مردم واقعیات را بدانند و توقع نداشته باشند یک روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم امام جمعه دیر: دو هفته مهلت می دهم آب شهرستان حل شود

اولتیماتوم امام جمعه دیر: دو هفته مهلت می دهم آب شهرستان حل شود