مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-03سياسي

امروز وقت آزمایش و خطا نیست/ نظام اسلامی مسئول جهادی می خواهد


امروز وقت آزمایش و خطا نیست ضمن اینکه نظام اسلامی مسئولین جهادی می خواهد که شبانه روز عالمانه و کریمانه در فکرخدمت به مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه گفت: در خطبه 157 نهج البلاغه نقل شده پاک زندگی کردن یک دژ مستحکمی در برابر حوادث است بنابراین سعی کنیم مواظب عمل، گفتار و کردارمان باشیم و اجازه ندهیم هر کلمه و حرفی از زبان ما جاری شود همواره رضایت خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

وی افزود :12 آذر روز معلولین را داریم براساس آیات و روایات کمک رسانی به همنوع و افراد ضعیف، فقیر و نیازمند مورد تاکید است، سرزمین ما یک سرزمین غنی است اگر مسؤلین ما عرضه، غیرت و مردانگی داشته باشند اجازه نخواهند داد مردم در منجلاب فقر و مشکلات گرفتار شوند.

برخی از مسئولین لیاقت خدمت در حکومت اسلامی را ندارند امام جمعه ساوه تصریح کرد: مسئول پاکدست و پاکدامن در جامعه کم نداریم اما برخی از مسئولین لیاقت خدمت در حکومت اسلامی را ندارند، شایسته نیست مردم ما برای گذران زندگی متکی به صدقه باشند و جامعه را به سمتی پیش ببریم که مردم زیر چتر حمایتی نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز وقت آزمایش و خطا نیست/ نظام اسلامی مسئول جهادی می خواهد

امروز وقت آزمایش و خطا نیست/ نظام اسلامی مسئول جهادی می خواهد