مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-03سياسي

دست خالی آمریکا برای ایجاد فشار جدید بر ایران


خطیب جمعه قم با اشاره به مذاکرات وین و شرایط بین المللی گفت: دست آمریکا برای ایجاد فشار و تحریم های بیشتر بر ایران خالی شده است.

- ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم، با اشاره به مذاکرات وین گفت: با شرایط مساعدی که برای ایران به وجود آمده است و از طرفی ناکامی دولت آمریکا در تحریم های ظالمانه به عنوان آخرین سلاح آمریکا در قبال ایران، دست آمریکا را در تحریم ها برای ایجاد فشار بسته است.

خطیب جمعه قم ادامه داد: در چنین شرایطی، ایجاد آشوب و بحران در کشور، ولو به صورت مقطعی، به زعم آمریکا و هم پیمانان آنان، می تواند فضای تنفسی را برای دولت های مستکبر فراهم کند تا در سر میز مذاکره بتوانند به حق کشی های خودشان علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه بدهند و ایران را مجبور کنند، از اصول و ارزش ها و مواضع خود کوتاه بیاید، بدیهی است که در چنین شرایطی بحران آب و یا هر مساله دیگری می تواند رمز آشوب و فتنه برای دشمنان ما باشد اما هوشیاری مردم کشور در طول این سال ها و جدا کردن صف خودشان از فتنه گران و آشوبگران عامل اصلی شکست فتنه گران و این دولت های مستکبر و متجاوز بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم عنوان کرد: خشکسالی یکی از مشکلات و معضلات کشور در چند سال اخیر است و این شرایط مردم را بیش از گذشته نسبت به معیشتشان نگران کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی آمریکا برای ایجاد فشار جدید بر ایران

دست خالی آمریکا برای ایجاد فشار جدید بر ایران