مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-03سياسي

دریافت تسهیلات و تامین مسکن مهمترین نیاز معلولان است


تامین مسکن، فراهم نمودن شرایط ازدواج، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی خاص، تامین خدمات توانبخشی و مناسب سازی اماکن عمومی از دیگر نیازهای جامعه معلولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزلری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن توصیه همگان به تقوای الهی و با اشاره به درگذشت عالم فقیه لرستانی، اظهار کرد: امروز صبح مطلع شدیم روح ملکوتی حاج شیخ عباسعلی صادقی به اعلاء علیین پیوست وی خاطرنشان کرد: درباره این عالم مجاهد و فقیه بزرگ، باید کتاب ها نوشته و همایش ها برگزار شود، در این خطبه کوتاه نمی شود گوشه اندکی از تلاش ها و مجاهدت های علمی و اخلاقی این روحانی بافضیلت را بیان کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مجاهدت علمی و اخلاقی 80 ساله شیخ عباسعلی صادقی در و اصول در طول سالیان متمادی از برجستگی این عالم بزرگوار بود.

شاهرخی با بیان اینکه همه ما روحانیت مستقیم و یا غیرمستقیم از تلاش های علمی و اخلاقی مرحوم صادقی بزرگوار فیض بردیم، افزود: تواضع، سیرت نیکو و پرتلاش در حل مسائل اجتماعی، مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحمل زندان و شکنجه، همردهی با امام راحل و مقام معظم رهبری از برجستگی های این عالم فقیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تسهیلات و تامین مسکن مهمترین نیاز معلولان است

دریافت تسهیلات و تامین مسکن مهمترین نیاز معلولان است