مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-03سياسي

رفع مشکلات تنش های آبی با نگاه ملی امکان پذیر است


شیوه رفع مشکلات تنش های آبی با نگاه ملی امکان پذیر است.

نگاه به هرمزگان باید ملی باشد.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس اظهارداشت: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران یک شرایط بی نظیری است، زیرا اقتداری که امروز نیروی دریایی این کشور بر مرزهای حاکمیتی و فراسرزمینی دارد یک دوران استثنایی است.

وی ادامه داد: وجود این شرایط بی نظیر مرهون زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر نیرویی است که که به عنوان قطب و قلب یک نیروی راهبردی در کشور شبانه روز از مرزهای آبی کشور حفاظت و جانفشانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: کشورهای منطقه خلیج فارس باید بدانند که آمریکایی ها نه تنها توانایی حمایت از آنها که حتی توانایی حفاظت از خودش را هم ندارد.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: هرمزگان تنها استانی است که هم به خلیج فارس و هم به دریای عمان متصل هستیم ،لذا اعتقاد داریم عظمت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایرات در فراسوی مرزهای آبی نمایش اقتدار ملت ایران است.

دولت نسبت به مساله حقوق های نجومی حساس تر باشد امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری بیان داشت: مساله حقوق های نجومی که پنج سال پیش این مساله از سوی رهبر انقلاب تذکرات داده شد اما برخی آقایان به تفاوت های حقوقی و بی عدالتی در این مساله توجهی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات تنش های آبی با نگاه ملی امکان پذیر است

رفع مشکلات تنش های آبی با نگاه ملی امکان پذیر است