مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-03سياسي

قانون اساسی ستون فقرات نظام است/ عمل به قانون راه علاج دردها


امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قانون اساسی ستون فقرات نظام است، گفت: مشکلات و کوتاهی ها ناشی از قانون گریزی و بی توجهی به فرامین الهی است.

- ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی اظهار کرد: عمل به قانون اساسی راه درمان بسیاری از مشکلات در کشور است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه قانون اساسی میراث بزرگ ملی و انقلابی و ستون فقرات نظام است، بیان کرد: مشکلات و کوتاهی ها ناشی از قانون گریزی و بی توجهی به فرامین الهی است و تمدن عظیم اسلامی نیز بر پایه قانون بنا شده است.

نوفرستی با بیان اینکه دشمنان قانون اساسی را هدف هجمه های خود قرار داده اند، ادامه داد: برخی از مطالبات مردم به حق است و مسئولان نیز باید در راستای رفع دغدغه ها و مطالبات مردم را داشته باشند ولی باید مراقب باشیم که دشمن نیز در پی سو استفاده است.

وی با تأکید بر اینکه سرویس های جاسوسی دشمنان از این جریان مطالبات مردم می خواستند مانند سال 96 و 97 استفاده کنند اما بصیرت مردم، حق گویی رسانه ها و پاسخگویی در صحنه مدیران و متولیان امر، توطئه ها را خنثی کرد، گفت: حضور وزیر نیرو در اصفهان و تصمیمات به موقع دولت نیز نقشه های دشمن را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اساسی ستون فقرات نظام است/ عمل به قانون راه علاج دردها

قانون اساسی ستون فقرات نظام است/ عمل به قانون راه علاج دردها